Jeanet Wardenier en Henk van Dijk hebben een boekje gemaakt over de VN regels in makkelijke taal.

Zij geven in gemakkelijke taal informatie over het VN-verdrag. Mensen met een beperking zijn zich vaak niet bewust van de rechten en plichten van het VN-verdrag. Daarom is informatie over het verdrag belangrijk.

Lees hier hoe je het boekje kunt bestellen. Het kost € 2,75. De verzendkosten zijn afhankelijk van de hoeveelheid.

Tip: als sint- of kerstcadeau!
Bent u werkgever? Voeg het boekje bij het kerstpakket.